Jag har sagt det förut och jag säger det igen... ÄNTLIGEN fredag! Det är lika skönt varje gång... jag har dessutom haft min "korta" fredag, har bara jobbat tre timmar.
Jag kände för att göra nåt som var lite anorlunda än vad jag brukar göra, åtminstone färgmässigt. Gult är väl inte det jag använder mest, iallfall inte på det här sättet.
Det är synd att inte glittret syns, jag glittrar rejält på den gula delen.
Bas för skuggorna: vit ögonskuggspenna från Smashbox, från bryn till frans.
Highlight: MAC-pigment Quick Frost.
Resten av färgerna, svart och gult: från Manlypaletten.
Glitter: Gult glitter över den gula skuggan, 280 från Black Onyx.
Eyeliner: Liner Express Black från Maybelline.
Kajal: Line Definer Black Onyx från Maybelline.
Mascara: Telescopic Explosion Mascara.
Under ögat: penna Remember the times från MUS med den svarta skuggan ovanpå. Vit penna i inre vrån, med den gula skuggan ovanpå.
Jag glömde lägga en primer idag.... hade lite bråttom!
Bas: Affinitone 09 Opal Rose från Maybelline.
Puder: från Face.
Rouge: Seashell från MUS.
Highlight på kinderna: m/s Satin från MUS på kindbenen och upp mot tinningarna.
Svårt att komma på en bra läppfärg till gult... till slut blev den en något mattare rosa, inte så klarrosa.
Läppenna: Artmatic, Burnt Cherry.
Läppstift: Enjoy från MUS.

0 Yorumlar